Jokunen tovi sitten mesetuttavani kyseli joko olen löytänyt Ormeliukselle prinsessan. Vaikka kovasti olin etsinyt, ei vielä ollut kolahtanut kunnolla. Kovasti haaveilin luonnonkeltaisesta luppasesta.

Kun Tiia mulle laitto kuvan hänellä olevista pupuvauvoista, huomasin heti yhden joka piilotteli toisen pupusen takana. Ja kun sain yhden lisäkuvan tiesin, että tuossa se on!!  Muutama kuva lisää varmisti sen, että löysin etsimäni.

En kuitenkaan vielä ole hehkuttanut perheelleni minkä söpöstyttimen olen löytänyt, vaan koitan pupulle löytää ensin kyydin lähelle meitä.

Tytöt tänään jutteli, että Ormeliuksen kaverin pitäisi olla valkoinen niinkuin Marjan Hupinkin. ( En kyllä yhtään ihmettele, miksi tytöt ovat Hupiin ihastuneita... minäkin olen! Ihana kanipersoona, jolla on aina aikaa antautua rapsuteltavaksi) Sitten tytöt huomasivat, että sitten valkoiset puput menisivät sekaisin, ja päätyivät yhdessä ruskeaan, tummanruskeaan pupuun. Ja minä sen luppasen tahdon...

Jokos arvaat mimmoinen puputin meille olisi tulossa ;)